Spalio pabaigoje – lapkričio pradžioje net keturi Šiaulių jaunųjų technikų centro mokytojai dalyvavo Erasmus+ projekte „Going Out There“ Graikijoje, kuriame mokėsi ir gilino žinias apie asmeninį prekės ženklą (Personal brandind).
Visi projekto dalyviai privalėjo gilintis ne tik į savo stirpiąsias puses ir įvairias kompetencijas, bet kartu turėjo ieškoti sau konkurentų (ar bendražygių). Visa tai tik padėjo mokytojams atsiskleisti, visi išmoko save vertinti objektyviai, o svarbiausia – teigiamai. Mokymu metu visiems reikėjo atrasti tas sritis, kuriose mokytojai jaučiasi patys stipriausi.
Projekto metu dalyviai daug dėmesio skyrė socialiniams tinkams, kurie šiais laikais neatsiejami nuo marketingo. Įvairiose platformose (Facebook, Instagram ar pan.) visi gali viešai save pristatyti, reklamuotis ar ieškoti klientų. Svarbu nebijoti „išeiti iš savo komforto zonos“ ir būti aktyviam socialiniame gyvenime.
Mokymai ne tik padėjo mokytojams atrasti save, prisiminti vaikystės svajones ar susikurti savo gyvenimo/darbo misiją, bet kartu išmokė išnaudoti žodžio ir vaizdo galią. Padedant žymios Graikijos influencerės, dalyviai kūrė savo pirmuosius video įrašus, kuriuose trumpai pristatė save, kreipėsi į būsimą ar esamą klientą ir davė patarimų iš savo srities. Iš pirmo žvilgsnio lengvi ir paprasti ekspertės patarimai išties padėjo mokytojams patobulėti ir atrasti savyje naujų kompetencijų ar įgūdžių.
Į Graikijoje vykusį Erasmus+ „Going Out There“ projektą dalyviai susirinko iš Graikijos, Lenkijos, Austrijos ir Lietuvos. Čia vyko pirmasis susitikimas, kurio metu asmenys daugiausiai gilinosi į save, savo įgudžius ir norus, o štai antrajame projekto etape (kuris vyks Lenkijoje) dalyviai turėtų dalyvauti kūrybinėse dirbtuvėse ir savo įgytas žinias bei siekius įprasminti realiuose darbuose/užduotyse.