Šiaulių techninės kūrybos centras kviečia visus neformaliojo ir bendrojo ugdymo mokytojus kartu su savo mokiniais dalyvauti respublikiniame STEAM darbų konkurse-parodoje „Interaktyvus gyvūnėlis“.
Konkursas skirtas mokiniams, kurie nori kurti, programuoti ir eksperimentuoti, jungdami technologijas, meną ir inžinerinį mąstymą.
Užduotis – sukurti interaktyvų gyvūnėlį, gebantį reaguoti į aplinką ar žmogaus veiksmus: judėti, skleisti garsą, šviesą ar keisti būseną.
Dalyviai gali naudoti LEGO, micro:bit, Pinoo, Arduino ir kitas technologijas, o kūrybiškumui suteikti formą padės antrinės žaliavos bei meniniai sprendimai.
Kiekvienas darbas pateikiamas 30 s – 2 min trukmės vaizdo įraše, kuriame demonstruojamas gyvūnėlio veikimas.
– Mokytojams, parengusiems mokinius konkursui, bus išduodamos Šiaulių techninės kūrybos centro pažymos apie metodinę veiklą.
Darbų pateikimas: nuo 2025 m. lapkričio 12 d. iki gruodžio 12 d.
Nugalėtojų paskelbimas: 2025 m. gruodžio 16 d.
Konkursas vyksta tarptautinės STEAM konferencijos „EDSTART ŠIAULIAI 2025“ kontekste.
Daugiau informacijos Konkursas Interaktyvus gyvūnėlis
