Kvietimas dalyvauti respublikiniame STEAM konkurse-parodoje „Interaktyvus gyvūnėlis“

Atgal

Šiaulių techninės kūrybos centras kviečia visus neformaliojo ir bendrojo ugdymo mokytojus kartu su savo mokiniais dalyvauti respublikiniame STEAM darbų konkurse-parodoje „Interaktyvus gyvūnėlis“.

Konkursas skirtas mokiniams, kurie nori kurti, programuoti ir eksperimentuoti, jungdami technologijas, meną ir inžinerinį mąstymą.


Užduotis – sukurti interaktyvų gyvūnėlį, gebantį reaguoti į aplinką ar žmogaus veiksmus: judėti, skleisti garsą, šviesą ar keisti būseną.

Dalyviai gali naudoti LEGO, micro:bit, Pinoo, Arduino ir kitas technologijas, o kūrybiškumui suteikti formą padės antrinės žaliavos bei meniniai sprendimai.

Kiekvienas darbas pateikiamas 30 s – 2 min trukmės vaizdo įraše, kuriame demonstruojamas gyvūnėlio veikimas.

 –  Mokytojams, parengusiems mokinius konkursui, bus išduodamos Šiaulių techninės kūrybos centro pažymos apie metodinę veiklą.

Darbų pateikimas: nuo 2025 m. lapkričio 12 d. iki gruodžio 12 d.
Nugalėtojų paskelbimas: 2025 m. gruodžio 16 d.

Konkursas vyksta tarptautinės STEAM konferencijos „EDSTART ŠIAULIAI 2025“ kontekste.

Daugiau informacijos  Konkursas Interaktyvus gyvūnėlis

Šiaulių techninės kūrybos centras,
biudžetinė įstaiga
Stoties g. 11, LT-77156, Šiauliai
Tel. (8-41) 523965
El. p.: rastine@siauliaitech.lt
Duomenys apie įstaigą kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 190539799


© 2025 Visos teisės saugomos. Šiaulių techninės kūrybos centras